Fjellbukken Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Argh, en kamerat kommer på besøk til studiebyen til helga og da må jeg jo ta ham med ut på tur- siden oslotoget er utsolgt på samtlige returer på søndag så utgår Hardangervidda, da ser jeg det som lettest å traske inn mot Høgabu og Vending for å telte og isfiske- men uansett hvor jeg leter, søker og velter på steiner finner jeg ikke en eneste bussrute fra Dale og inn i Bergsdalen eller henvisning til fiskekort. Håpte det var noen med erfaring i området som kan komme med linker \ tips \ tlf nummer- alt er velkommen `Bukken Siter
bonzai Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Finner ikke igjen siden nå, men jeg mener Bergen Turlag hadde en artikkel om bussruter opp i Bergsdalen i sommer en gang. Det kan kanskje lønne seg å ringe de og høre med de. Bergen Turlag tlf: 553 35 810 Siter
Orm Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Når det gjelder buss så er det vel rute nr 910 (Dale - Rødland) som gjelder tror jeg. http://www.skyss.no/upload/Rutetabeller%2010.11.08/910_Dale_Rodland.pdf Tror tipset om å ringe Bergen Turlag er det lureste. Når det gjelder fiskekort og den slags kan du ta kontakt med Osterfjorden Reiselivslag Osterfjord Reiselivslag P.B 16, 5721 Dalekvam Tlf: +47 56 59 66 22 evt på www.osterfjord.net Siter
Fjellbukken Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Skrevet 5. mars 2009 Toppers, fant ingenting på kommunesidene så får vel lunte innom DNT etter skolen idag. Takk for hjelpen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.