Jot@ Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Har en eldre Norrøna Dovre jakke med mulighet for å feste på pelskant med borrelås. Har sett på den pelskanten som norrøna selger, men syns den er litt "puslete" . Noen som vet hvor man får kjøpt en god og kraftig pelskant? Siter
tomand Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 ej he bergans sirdal jakka, å på den e pelskanten kraftig å god men veit ikje om dei selger den løst. Siter
Zabel Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 tror bergans selger fuskepelsene sine separat. se bergans.no, så finner du vel svaret der. Siter
kardam Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Se denne gamle tråden: https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=11365&view=next jeg har en gammel pels fra Norrøna som i sin tid var styggdyr. Betyr vel jerv/ulv? Litt pjuskete og tilsynlatende tynn. Men når det er drittvær er den relativ ren for snø og er "tørr" . Foretrekker heller en tynn pels av god kvalitet enn en tykk som ikke fungerer i dårlig vær! Siter
Vestavind Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Kjøpte meg nettopp pelskant til Amundsenjakka mi og det ble Norrøna sin av coyotepels. Utvalget av pelskanter (fra samme leverandør les. Norrøna) varierte fra små og plistrete til store og tjukke på Oslo Sportslager. Jeg valgte en stor og tjukk! Kan tenke meg at holdbarheten og isolasjonen er bedre på ekte vare, men det koster å være kar - hele 499 norske kroner! Egentlig ville jeg ha pelskant av ulv, men det hadde de ikke... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.