zoazim Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Hei Hva/hvilken type er det beste slalom-brillene å bruke i snø ved overskyet vær, dvs når man renner ned bakken og egentlig ikke ser mye av konturene og detaljene i bakken. Alt er bare nesten helt hvitt. Finner det briller som gjør at man ser humper og konturer i snøen bedre? Siter
kardam Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Gult glass, men er det flatt lys så er det flatt lys. Men ikke tro at det gjør underverker. Har hatt forskjellige briller med gult glass, men har ikke merket noe forskjell mellom merkene. Nå har jeg et par fra Oakley som jeg er fornøyd med. + et par med mørk glass for knalldager. Siter
borgern Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Hørt noe om at de med rosa glass hjelper når det er flatt lys. Har dog ikke teste slike selv. Mine er vel orange så vidt jeg husker. Siter
Christian W Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 gå på nettsiden til oakley. Der er det en "simulator" som gjør at du kan sammenligne ulike typer glass. Siter
josteink Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Har hatt rød-rosa glas i mine men synes gulbrunt gjer best kontrast. Men som sagt at er det flatt lys så er det flatt lys, då hjelper det ikkje med ulike farger. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.