Nikke Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Har noen erfaring med HH hellytech XP membran? Fks dette produktet: http://www.hellyhansen.com/product/Jackets/VoltJacket/52350/view/285 Er dette plagget generelt gangbart i forhold til tilsvarende produkter fra Bergans, Norrøna osv? Siter
Fjellbukken Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Min HH jakke er dønn potte tett, men den blir mest brukt i byen så svettetransporten skal jeg ikke uttale meg på- på grunn av bruket er den også ganske tykk i ytterstoffet som membranen er limt på, dette trekker vanvittig med vann og jakken blir fort svært tung i regnvær. Men HH produserer også produkter med tynnere ytterstoff. Siter
Nikke Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Skrevet 24. februar 2009 @Fjellbukken: Takk for svar, men tenkte litt mer spesifikt mot dem modellen jeg henviste til, evt andre HH plagg med hellytech XP membranen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.