Gå til innhold
  • Bli medlem

::den kulturelle fotopedalen::

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har allerede skrevet litt om hvordan Gorida har tenkt å sykle Norge på langs i slutten av mai 2009, prosjektet "den kulturelle fotopedalen" (http://gorida.com/blog/?page_id=9) her på Fjellforum. på diskusjon.no - forumet spurte jeg til og med om folks assosiasjoner når de leste tittelen, men nesten ingen gadd å svare. uansett, Gorida er ikke 100 % klare til denne turen siden vi ennå venter på svar fra sponsorer og andre institusjoner. i mellomtiden har jeg bestemt meg til å plage dere med våre praktiske og mentale forberedelser (publisert på vår AF's blogg):

"Nei folkens, jeg har ennå ikke begynt å skrive poesi på denne bloggen, men er apsolutt klar til å begynne fordi i det siste har jeg opplevd og sett mye og mangt som inspirer enormt til resirkulering av ord. Hele meg nemlig ble til bare puls da vi for noen dager begynte å sykle for alvor. Lyden av mitt blod var intens, dog vakker. Pusten var overveldende fantastisk. Nesten avhengighetsskapende.

Vet ikke om jeg blir ironisk nok i denne posten, og derfor vil jeg allerede nå advare alle mot bivirkninger ved opphøyde tanker om egen kropp og krefter som iblant ikke strekker til. Før Gorida skulle sette seg på sykkelen ...."

for mer: http://www.arcticfemme.com/index.php?option=com_idoblog&task=viewpost&id=162&Itemid=58

DSC_0182.JPG

ps: alle kommentarer/ tips/ ris/ kritikk tas imot med stor takk.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.