Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Stetind fra Leirvassbu: 4-5 timer t/r i moderat tempo. :? Da vi var der i 1997, gikk vi over Stehø (1885 moh) først, så bortom 1855 og over 1985 og til topps på Stetind (2020 moh). 4 timer brukte vi da opp til Stetind i rolig tempo (vi hadde hele dagen, og det er ikke akkurat lange turen). Ned igjen til Leirvassbu ca 2 timer. Så altså noe kortere tid enn oss om dere går direkte opp på Stetind.

St. Tverrbotntind gikk jeg ikke fra Leirvassbu, så der vet jeg ikke. Skal du gå via de midtre Tverrbotntindan (2106 & 2151) ville jeg regnet 3 timer opp på store.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ser av mine notatar at eg brukte omlag 6 timar tur/retur. Då stressa vi ikkje i det heile tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.