Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor mye koster parkeringsavgiften på Spiterstulen?


500fjell

Anbefalte innlegg

Annonse

Har du med snøskuffe, kan du nok lage deg til parkering flere steder oppover Visdalen. Rent moralsk og formelt skal du nok kjøre opp og betale 50.- om du parkerer litt nedenfor Spiterstulen også.

Mangt har blitt sagt om Spiterstulen, men 50.- for å stå vinterparkert flere dager helt inne i Visdalen er jo grisebillig.

Men det skyldes vel at 90% eller flere av de som kjører inn, spesielt om vinteren, også bor på Spiterstulen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Yup, og ikke nok med det; vei avgiften/ biletten er gyldig frem til oktober ! (Parkering koster ikke noe og man kan stå så lenge man vil, men man må betale 50,- i resepsjonen). Det går vakt rundt og legger betalingspåminnelse under vindusviskeren... rakk ikke å gå opp å betale en gang før min bil var blitt merket med "du har ikke betalt, henvend deg i respesjonen"-lapp. Vakten var hyggelig og rev den i stykker med en gang jeg ropte på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 kroner er billig. Ved Halnefjorden på Hardangervidda betalte jeg i sommer kr. 60 pr. døgn.Men samtidig er jo dette en parkeringsplass som er opprettet for Halnekongen, skyssbåten på vannet. Og det er investert noen millioner i den båten. Og den har en kort sesong og driver uten statsstøtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.