daggiss Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Hei, ser at BUCK lager kniver, og multitools.. Lurer på om det er noen som har kniv/multitool fra BUCK.. Er du missfornøyd? Noe å sette fingeren på? Er det kvalitet? www.buckknives.com Siter
gremlin Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Knivene fra amerikanske BUCK er ihvertfall av god kvalitet, har hatt en.....(mistet ) Siter
eirikw Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Hei! Min BUCK har fungert fint i mange år, men jeg syns det er lettere å slipe et tradisjonelt knivbad. Eirik Siter
oyvindh Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Har en buck øks, ingenting å utsette på den, men så er jo en øks et ganske greit redskap å lage. At jeg klarte å hugge meg i leggen med den må jeg nok belaste brukeren og ikke redskapen for Siter
jens e Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har buck multitool (fra 1997). Den har fungert greit i alle år. Eneste jeg har å utsette på den er at jeg synes knivbladet er for tynt. Avbiterdelen av tanga var også noe skjør. Den har fungert bra i i 12 år, og regner med at mye har skjedd med utviklingen siden den tid... Kjør på. Siter
t0bbE Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Har en BUCK foldekniv med bukåpner som har fungert supert i mange år. Tydlig at dette er solide saker! Kvalitet! Siter
GrendelRaptor8 Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Fikk en Buck foldekniv i presang da jeg begynte i Forsvaret i 1990. Har den enda, og den fungerer utmerket. Min foretrukne kniv på tur. Siter
eikeland Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Kjøpte en for 15 år siden og den har fungert veldig bra. Har ikke brukt den så veldig mye, men den er veldig solid og kan brukes til det meste. Kutter greit igjennom bokser hvis man ikke har boksåpner og den holder seg enda skarp. Siter
Odd-Arne Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Flotte greier. Skal du ha noke hippere vert det ein god del dyrare. Siter
Gullars Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Buck sin folde-sag jeg kjøpte på XXL er noe av det beste jeg har kjøpt! Betalte en ca 130 kroner for den! Siter
Torgis Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Sitat Buck sin folde-sag jeg kjøpte på XXL er noe av det beste jeg har kjøpt! Betalte en ca 130 kroner for den! Denne finner jeg ikke på nettsidene deres, så det blir vel Fiskars-settet med liten øks og sag Siter
Gullars Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Ikke alt på siden til XXL er å finne i butikkene dems og omvendt! Anbefaler sagen på det sterkeste. Sager det meste og veier nada. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.