Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, ser at BUCK lager kniver, og multitools.. Lurer på om det er noen som har kniv/multitool fra BUCK.. Er du missfornøyd? Noe å sette fingeren på?

Er det kvalitet?

www.buckknives.com

Annonse
Skrevet

Har en buck øks, ingenting å utsette på den, men så er jo en øks et ganske greit redskap å lage. At jeg klarte å hugge meg i leggen med den må jeg nok belaste brukeren og ikke redskapen for :P

Skrevet

Jeg har buck multitool (fra 1997). Den har fungert greit i alle år. Eneste jeg har å utsette på den er at jeg synes knivbladet er for tynt. Avbiterdelen av tanga var også noe skjør.

Den har fungert bra i i 12 år, og regner med at mye har skjedd med utviklingen siden den tid... Kjør på.

Skrevet

Kjøpte en for 15 år siden og den har fungert veldig bra. Har ikke brukt den så veldig mye, men den er veldig solid og kan brukes til det meste. Kutter greit igjennom bokser hvis man ikke har boksåpner og den holder seg enda skarp.

Skrevet
Buck sin folde-sag jeg kjøpte på XXL er noe av det beste jeg har kjøpt! Betalte en ca 130 kroner for den!

Denne finner jeg ikke på nettsidene deres, så det blir vel Fiskars-settet med liten øks og sag :wink:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.