Leik Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Sommeren 2007 dro undertegnede og vorsteheren Leik på tur i traktene øst for Store Slavesjø i Canada, for å oppleve området som Helge Ingstad beskriver i boka ”Pelsjegerliv”, en av Norges største villmarksklassikere. Den 46 dager og 50 mil lange turen, som i det vesentligste foregikk med kano, gikk via steder som gamle Snowdrift, Pikes Portage, Artillery Lake, Ingstad Creek og Snowdrift River. Undertegnede har endelig fått rissa sammen noen runer, og om noen skarve uker vil boka om turen være tilgjengelig i papirformat. Den er nå hovedbok i Bokklubben Villmarksliv, og bokomtale er nå tilgjengelig på bokklubben sine nettsider: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?rom=VI Her kan det også legges inn bestilling på boka. Boka kan også snart bestilles via Tun forlag sine nettsider: www.boktunet.no Fra den 17. mars av skal det også være mulig å bestille den fra din lokale bokhandel. Mer om turen finner du ved å følge linken under. Måtte det bli gode leseopplevelser! Siter
morten Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Gratulerer med realisert bokprosjekt!! Tenker det er deilig å kunne levere det fra seg og ikke minst spennende å vente på å kunne holde den fysiske utgaven i hånda! Lykke til! Siter
Dag G - Evje Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Dette blir artig lesning. Ingstad er konge. Siter
Fjellbukken Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Gratulerer med hovedbok i Bokklubben Villmarksliv, denne boka skal jeg ikke avbestille.. Gleder meg! Siter
mroestad Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Da har jeg bestilt boka di - gleder meg til den kommer:) mvh Marius Siter
Fjellbukken Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Har sittet og drømt meg bort i sene kveldstimer 3 dager på rad med boken din nå, helt toppers lesning ! Får nesten tårer i øynene av dine leirbeskrivelser... Snart er sommeren her folkens Siter
Leik Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Skrevet 31. mars 2009 Det er moro å høre, Fjellbukken! Og ja, det er bare å glede seg til kommende turer og leirbål Siter
steinur Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Boka er i hus. Vakker side tre, gleder meg til resten .. Siter
Kjellis Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Boka ramla ned i postkassa i dag, får vel bynne å lese litt før Jon Blund kommer Siter
Finnskogingen Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Gratulerer med utgivelsen av boka. Gleder meg til å lese den. Hilsen gamle naboen fra Sønsterud, Terje L Siter
Leik Skrevet 8. april 2009 Forfatter Skrevet 8. april 2009 Sitat Gratulerer med utgivelsen av boka. Gleder meg til å lese den. Hilsen gamle naboen fra Sønsterud, Terje L Hei Terje! Godt å høre at du omgir deg med skikkelig litteratur Sverre. Siter
Dag G - Evje Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 Flott side fra Gaukhei. Og hvilken fisk Siter
Koie Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 Sitat Flott side fra Gaukhei. Og hvilken fisk Er dette gaukhei i Setesdal Vesthei? Siter
Leik Skrevet 9. april 2009 Forfatter Skrevet 9. april 2009 Gaukheia har masse stor fisk og flott natur å by på. Navnet er forøvrig et rent internt navn Siter
Daniel ST Skrevet 14. februar 2021 Skrevet 14. februar 2021 Mulig å oppdrive denne boka? Og ser ikke ut til at bloggen/hjemmesiden fungerer lenger. Flyttet til et annet domene? Siter
Leik Skrevet 14. februar 2021 Forfatter Skrevet 14. februar 2021 Hei Daniel! Nettstedet jeg brukte for å lage blogg/hjemmeside (Piczo) er lagt ned for mange år siden, og da forsvant også alt innholdet. Det hender at boka dukker opp på antikvariater, så det kan være greit å følge med på www.antikvariat.net innimellom. Ellers så vet jeg at boka ble kjøpt opp av ganske mange biblioteker rundt omkring, så tipper det går rimelig greit å få lånt et eksemplar via ditt lokal bibliotek. Lykke til! Sverre Hovind 2 Siter
+Blindgjenger Skrevet 14. februar 2021 Skrevet 14. februar 2021 Daniel ST skrev (På 14.2.2021 den 20.53): Mulig å oppdrive denne boka? Og ser ikke ut til at bloggen/hjemmesiden fungerer lenger. Flyttet til et annet domene? Ekspander Ser ut til at Toftes Antikvariat har den: https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=162972394 Siter
Daniel ST Skrevet 14. februar 2021 Skrevet 14. februar 2021 Blindgjenger skrev (På 14.2.2021 den 22.00): Ser ut til at Toftes Antikvariat har den: https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=162972394 Ekspander Supert! Takk! Sendte de melding nå. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.