Dalegudbrand Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Noen som blir med på skredkurs? Breoppleving gjennomfører rimelige skredkurs hvor du bestemmer datoen selv, kravet er minimum fem personer. Det NF-godkjente koster 2500,- , det ordinære 1800,- http://www.bre.no/datopris.html Siter
Dalegudbrand Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Skrevet 18. februar 2009 Denne hører vel inn under Kjøp&Salg. Jeg skal hverken kjøpe eller selge noe, jeg etterlyser personer som vil bli med meg på skredkurs. Om noe kunne den hatt relevans i "Turfølge", men dette er ikke en tur per se. Siter
thord Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Jeg ville lagt dette inn i "turfølge", siden du spør noen om å bli med på skredkurs... Siter
Dalegudbrand Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Skrevet 18. februar 2009 Jeg ville lagt dette inn i "turfølge", siden du spør noen om å bli med på skredkurs... Kunne skulle kanskje ha gjort det, som en kontrafaktisk observasjon, som tidligere nevnt (se mitt forrige innlegg), men nå er den nå en gang her. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.