Gå til innhold
  • Bli medlem

Mountain Hardwear , Beryllium Jacket M


orre

Anbefalte innlegg

Annonse

Paclite går det hull i hvis du tar det med ut frontdøra, dette kan ikke sammenlignes- det er 3 lags proshell :) Det er laminert på innsiden og utsiden med beskyttende overmaterialer og veier derfor litt mer, til gjengjeld varer det lenger, er mer vanntett og føles som mye stivere- mer kvalitetsfølelse. Tviler på at du vil få den samme befriende følelsen som paclite i enkelte membraner kan gi- men som sagt, disse ryker også kjapt.

Jeg skulle gjerne gitt noen konkrete tilbakemeldinger men venter enda på å få den levert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den fra www.sportsdeal.no i siste uke.

Er bare godt tilfreds indtil videre, men har selvfølgelig ikke testet den på tur enna. Men det lover bra!

Gore Pro Shell virker meget slitsterkt sammenlignet med min gamle 3 lags XCR Gore-Tex.

Jeg er 176 cm og vejer 70 kg. og medium passer mig ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, vekta skyldes jo lav andel finesser som f.eks svære combat lommer som man finner på Recon jakken fra Norrøna blant annet, men også det at det ikke er innerfòr o.l.

Jeg har vært en del rundt i de fleste butikken i Berger som fører ProShell den siste 1,5 uken og sett på det de har av utvalg og sammenligner jeg med min egen Paclite jakke (Norrøna Forollhogna- mer for jakt, skryt for slitestyrke og "tykt" materiale kontra mye superpaclite) så tar det ca. samme pakkvolum, men man har jo paclite som er så tynt at man såvidt kjenner at det er stoff der, jeg ble nær skremt når jeg fant den ene jakken i butikkhylla og merket skepsisen kom fort nedover ryggen mtp vanntetthet og slitestyrke..

Hvis du vil ha ètt plagg råbillig som varer år etter år, og ikke har superstricte krav til jakken i tilfelle pakkvolum siden den mest sannsynlig tar litt større plass enn paclite så kjøper du den Berylliumen som de har på tilbud på Sportsdeal. Til den prisen får du ikke noen bedre jakke, snarere tvert imot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk M.Hw Ber jakke i går. Kjøpt på sportsdeal. Er selv 184 og 80kg. Str L passet utmerket. Som modell/form virker den kort i ryggen. Tilhørende bukse er jo høy i livet. Vekta er ufattelig lav. Har fra før Bergans skogshorn. Holdt jakkene i hver hånd, sinnsyk forskjell. Skogshorn har jo da mer lommer og nettingfor inni.

Hadde den på meg i dag. Var 4-5minus, og sur Bodø-vind. Hadde det veldig godt under jakka. VIndtett hvertfall :P Sikkert bra vanntett også. Bra komprimerbar.

Mountain Hardwear er et kjempegodt merke. Ikke like kjent som Norrøna, bergans, etc. Til den prisen, løp og kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.