runegutt123 Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Fikk jeg opplyst av min lokale SkiPusher. Ringte liksågodt Rottefella, og spurte, og der sa de, desverre den har vi slutta med. Kjøp M-98..... Komplett idiotisk. M-98 er ikke samme binding, og jeg er i utgangspunktet sur, fordi jeg ikke har fått rett binding på mine nye Ingstad. Siter
Øystein_S Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Dette var dustete og snodig! Bindingen står jo i 08/09 katalogen. http://www.rottefella.no/dynamisk/ftp/dokumenter/Kataloger/0809/Rottefella%20telemark%20brochure%20english.pdf Alternativene er jo da å ringe rundt til ulike butikker for å høre om de har på lager, evt. kjøpe noen brukte ski med slik binding til en rimelig penge. Siter
runegutt123 Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Skrevet 17. februar 2009 Jeg vet den står i katalogen. Jeg stod i Harstad og så på Ingstad, og Rottefella med wire, men hjemmepatriot som man er, bestilte jeg skiene heime. En ukes levering, blei til en måned, og feile bindinger. Grrrr Siter
Vandrelysten Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 http://www.voile-usa.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=608-21 redningen er nær Siter
johnpd Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Platou sport i bergen hadde den inne i julen iallefall! Siter
Ponti Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Oslo Sportslager har ikke. Var der idag å etterspurte, men nope. Ble uten istedet.. //Ponti Siter
lommelun Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Jeg kjøpte disse da jeg kjøpte Åsnes CCC på Parabolflua i Harstad for noen år sida... http://www.voile-usa.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=601&Category_Code=Traditional&Product_Count=0 Fungerer veldig bra. Siter
runegutt123 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Skrevet 19. februar 2009 Intersport Gigant i Trondheim har mange Har nu sendt dem en e-post. Supert hvis jeg får tak i Voile er ikke den bindingen jeg ønsker, delvis fordi skiene nu står oppsatt med super telemark, delvis fordi jeg ikke fordrar wirestramming som ikke er fremfor tåa. Jeg har gamle natoplanker med m-98 Gøye ski til sin bruk, men bindingen er langt fra min favoritt. Siter
runegutt123 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Skrevet 20. februar 2009 Intersport Gigant på Lade var fri Siter
brith Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 fikk samme svaret da jeg var på utkikk etter disse bindingene for noen uker siden.Redningen ble skandinavisk høyfjellsutstyr i svolvær som hadde et lite lager!!Så er nok bare å forhøre seg rundt omkring og håpe på d beste Siter
runegutt123 Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Skrevet 24. februar 2009 Hurra, ting ordner seg. skandinavisk høyfjellsutstyr Porsgrunn hadde to par bindinger på lager, og sender meg begge parene. Takk for alle tips, godt folk. Ha en fornøyelig vår/vinter Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.