Dag G - Evje Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Se det. Så ble første par jenter med hijab observert i løypene i helga. Greit nok. Viser bare hvor multikulturelt skinorge er på veg til å bli. At justisministeren vingler fra ja til nei om bruken av hodeplagget i politiet får være hans problem. Så nå er det vel bare å vente på første turban som vipper over seige dobbelttak....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askogvoll Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Visst den har en bevist positiv aerodynamisk effekt, hvorfor ikke...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armadaaa! Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Vekta vil jo da bli sentrert mer fremover, hver gang man bøyer seg ned for et nytt tak... dette gir framdrift! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thord Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Husker første gang jeg så utlendiger i marka. jeg ble litt sjokkert! Det var nemlig barn,burka og barnevogn. En familie på 9 stk.. Det var noe nytt ja:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 thord skrev: Husker første gang jeg så utlendiger i marka. jeg ble litt sjokkert! Det var nemlig barn,burka og barnevogn. En familie på 9 stk.. Det var noe nytt ja:P . Burka er vel ikke så praktisk i fjellheimen. Men en hijab hadde gjort seg i nordavinden. Kombinert lue og skjerf på en måte . En CamelBak i turbaen hadde uomtvistelig gjort susen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MH Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Mye det samme som en balaklava med andre ord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Ja en hijab blir vel det samme som en balaklava. Ser forsvaret også bruker hijab. . http://www.abcnyheter.no/node/83713 . Men burde den ikke ha ha en grønn side til sommerbruk, som kunne vrenges til en hvit side til vinterkriging ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joker Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Verdenseliten på ski og skiskyting har brukt hijab i mange år, eller buff som plagget heter i vesten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thord Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ikke akkurat av religiøse grunner:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askogvoll Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Men burde den ikke ha ha en grønn side til sommerbruk, som kunne vrenges til en hvit side til vinterkriging ? Det forsåvidt ann å modernisere balaklavaen som forsvaret faktisk bruker i dag med den grønne og hvite siden. Ved å gjøre slik kan den jo kategoriseres som en hijab.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.