orre Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Hei, Bergans superlett er vel deres "paclite" versjon. Er glad i Bergans sine produkter å synes de holder høy kvalitet og lav pris i fohold til mange av konkurentene. Noen med erfaring om denne "paclite" versjonen deres? Siter
Zabel Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 har buksa, og brukt den i3-4 år nå. veldig fornøyd. overrasket over strikken rundt anklene. aner ikke hvor mange ganger jeg har pressa buksa over de svære varg isogaisa-skoene mine. strikken er like god fortsatt. Siter
Øystein_S Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Har jakka. Veldig godt fornøyd. Har brukt den til alt fra regntøy til skallbekledning på lange skiturer om vinteren. Fungere bra, men den slites av å bære tung sekk. Puster godt. Siter
orre Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Skrevet 13. februar 2009 Er det riktig at dette kan kalles "paclite"? Altså at en kan pakke dette veldig lite og at produktene er lette? Siter
Øystein_S Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Ja, denne tar liten plass og veier svært det samme som en pakke kjøttdeig. Siter
afe Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Eg har buksa, og er noko skuffa over veldig dårleg slite- og rivestyrke. Ho er ikkje mykje brukt, men svært mykje lappa. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.