Gå til innhold
  • Bli medlem

turforslag i sogn


Gjest 79gr

Anbefalte innlegg

Jeg og to kamerater har planer om en femdagers tur i Sogn (rundt leikanger-sogndal) til sommerferien. Er det noen som har noen gode forslag til ei løype. Tåler røft terreng, men ser ikke for meg noen brevandring akkurat.

Vet du om en fin plass vi kan begynne og eventuelt komme til er det bare å si ifra.

Skal nok mye til å få noe svar, men er vært et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg og to kamerater har planer om en femdagers tur i Sogn (rundt leikanger-sogndal) til sommerferien. Er det noen som har noen gode forslag til ei løype. Tåler røft terreng, men ser ikke for meg noen brevandring akkurat.

Vet du om en fin plass vi kan begynne og eventuelt komme til er det bare å si ifra.

Skal nok mye til å få noe svar, men er vært et forsøk.

Tja, akkurat frå Sogndal eller Leikanger er det ikkje så langt ein kjem før ein enten havnar i ein fjord eller i Veitastrondvatnet. Men eg vil tru det er ein fin tur å gå inn Henjadalen i Leikanger og følge fjella innover mot Fjærland, før de ringar rundt enden av Sogndalsdalen og kjem tilbake over Torstadnakken og langs ryggen ned att til Sogndal. Då vil de få ein tur på ca. 6 mil (litt avhengig av kvar ein går) og mesteparten av terrenget vil være på 1000-1500 moh. Eg har ikkje gått turen sjølv, men har tenkt på det fleire gonger. Trur det er muligheter for å fiske litt på vegen også i nokre av vatna.

Sjølv eg er frå andre sida av fjorden og ville nok kanskje heller anbefalt å gå ta ferja over frå Mannheller til Fodnes og starta turen der (hvis de har bil kan de parkere på Manheller). Når de kjem av ferja tek de til høgre litt vidare ut mot dei husa som ligg utanfor ferjekaien. Rett før de kjem inn i tunet tek de opp til venstre og følger ein merka sti oppover. Etter kvart kjem de opp på Vetanosi og vidare mot Høganosi. Der har dei ein fantastisk utsikt i alle retningar. Ut Sognefjorden, inn Lærdalsfjorden, Lustrafjorden og innover mot Årdal og Hurrungane i bakgrunnen. Derifrå er det berre å følgje fjella innover mot Filefjell og campe kvar det måtte være på vegen. Det er mange fiskevatn innover som kan gi ein god middag.

Eg ville anbefalt å gå opp til Tyin og ta buss derifrå ned at til Fodnes.

Fyrste alternativet er noko noko meir kuppert og brattare på vegen, men til gjengjeld så har de eit større område å boltre dykk på i alternativ to. Begge turane kan være unnagjort på eit par dagar, men hvis ein skal kose seg litt så er det jo berre å ta kortare etappar og slappe av ved teltet eller med ei fiskestang i handa (forutsatt at det er av interesse då, sjølvsagt).

Det siste alternativet, og aller beste i mine auger, er å tilbringe alle dagane i Hurrungane. Men det treng eg ikkje skrive noko om, for det er i bøtter og lass med turrapportar om det her inne allereie :)

post-4434-133474606944_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virket enormt fint i Hurrungane, sjekket litt her på forumet hva andre også har sagt. Mye skryt

Takk for tipset.

Skal ikke se bort fra at vi tar oss en tur der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.