boc Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 vet noen hvor denne kan kjøpes: Lowe Alpine Corona Cap eventuell tilsvarende UTEN brem. takker for svar. Siter
t0bbE Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 mener jeg har sett denne til salgs på sportsnett.no! Om du ikke finner den noe plass er det jo bare å kjøpe en mountain cap, for så å klippe litt! Om du ikke visste det fra før så går bremmen på mountain`n cap`en ann å brettes opp og festes fast slik at den ikke er i synsfeltet ditt! Siter
boc Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Skrevet 12. februar 2009 Sitat mener jeg har sett denne til salgs på sportsnett.no! Om du ikke finner den noe plass er det jo bare å kjøpe en mountain cap, for så å klippe litt! Om du ikke visste det fra før så går bremmen på mountain`n cap`en ann å brettes opp og festes fast slik at den ikke er i synsfeltet ditt! sportsnett er angivelig tomme det er faktisk ikke samme snittet som en mountain cap, den er sydd sammen annerledes og ( etter min mening) har en mye bedre passform. bremmen må bort siden det konstant bor 1stk hodelykt der og den er i veien åkke som..... Siter
Lompa Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Om du bor i Oslo ville jeg prøvd Prima villmarksliv i Møllergata. Der har de godt utvalg av Lowe. Siter
boc Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Skrevet 12. februar 2009 Sitat Om du bor i Oslo ville jeg prøvd Prima villmarksliv i Møllergata. Der har de godt utvalg av Lowe. knall, sjekker der. takk skal du ha......... Siter
StianOslo Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Jeg kjøpte denne lua hos Sportsnett i dag i medium str. De hadde en rød i medium igjen og en mørkeblå i small såvidt jeg kunne se... Siter
boc Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Skrevet 24. februar 2009 Sitat Jeg kjøpte denne lua hos Sportsnett i dag i medium str. De hadde en rød i medium igjen og en mørkeblå i small såvidt jeg kunne se... helt utrolig! sendte dem en forespørsel i forrige uke med negativt svar. detta hadde dem ikke ! takk for tips, skal følge det opp Siter
Polardego Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Hvordan er den nye XCR-versjonen sammenlignet med den gamle? Har den gamle og jeg får ising under membranen når jeg svetter når det er en del minusgrader. Siter
Red Devils Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Dagens røver på sportsnett Lowe Alpine Pro Cap GTX Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.