[email protected] Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Lengter etter en skikkelig skitur nå, og tenker å ta for meg Etnefjellene i vinterferien. Er det noen som vet noe om snøforholdene der nå? Og kanskje kan anbefale en bra tur (3-4 dager)? Siter
Fjellbukken Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Pappa meldte om 70 cm i Grindheimstølen per idag, og iflg. Yr.no er det meldt enda mer snø utover neste uke. Du har kan jo se på Olalihytta > Løkjelsvatnhytta > nedgang ved Storavatn til enten Etnedalen eller Sauda. Men ville vært varsom med skredforhold rundt Storavatn. Telter du er det jo bare å slå opp Gulesider.no`s karttjeneste og trakte en kopp kaffe å stiple ut en ca. rute, kjempefin høyfjellsnatur og mye mørkt berg som iallefall jeg har en typ fetish for Så for meg er det bare å ønske god tur Siter
Nutfant Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Det er flotte forhold og rikelig med snø på det aller meste av Etnefjellet nå. Utvilsomt et meget flott turområde. God tur ! Siter
Vestavind Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Fant en flott turbeskrivelse her -> http://o-fagspatruljen.no/index.php?option=com_content&view=article&id=66:simlebu-sandvass&catid=41:fjellturer&Itemid=55. Artikkelforfatter er fra Etne! Ser jo ut som en veldig flott tur Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.