Qme Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Trenger hjelp til å finne ein god ullgenser. Veit wistex har ein frå gaupa, men den var ikkje heilt lik den eg tenkte på. Den eg er ute etter ser ein ein liten bit av på e reklame på TV som handlar om eit et rosa vaskemiddel? og genseren ligg fint sammenbretta. Er grå, relativt grov ull og har glidelås i halsen(høghals). Er ikkje heilt sikker på om det er Wenaas-genseren eg snakkar om, men er det nokon som veit kva eg snakkar om og kvar eg kan finne tak i han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellbukken Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ulvang`s "Ulla mi har det best med Milo" reklame? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutra Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Høres ut til at det er denne du leter etter: http://ulvang.no/default.pl?showProduct=304&pageId=180 Har en slik selv og synes den er svært god. Kjøpte min på coop sport. 500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øystein_S Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg har en slik genser. Den er ganske tynn, litt som forsvarets natogenser. Den er ok som mellomlag når det er kaldt, eller til pausegenser når det ikke er så kaldt, men jeg synes ikke den er ikke varm nok til å bruke som pausegenser når det er kaldt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villmannen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er ikke en Dovrefjell du tenker på da? http://www.magasinet.no/display.aspx?menuid=-1000&prodid=3514 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Kan anbefale Woolpower fra Østersund. Knallbra tynngensere og undertøy. http://www.woolpower.se/no/asp/info_no.asp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim1 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ullvang har i hvert fall en genser som matcher dine beskrivelser: http://www.ulvang.no/default.pl?showProduct=303&pageId=180 Xxl har solgt denne til 299,- over lengre tid, så jeg regner med at den fortsatt er på tilbud! Kjøpte den selv, og har bare positive erfaringer!! En genser man blir glad i Kim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øystein_S Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er ikke en Dovrefjell du tenker på da? http://www.magasinet.no/display.aspx?menuid=-1000&prodid=3514 Jeg har en genser som ligner fra denne, produsert av Wenaas. Den kan jeg absolutt anbefale, i motsetning til Rav fra Ulvang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sarek_82 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Devold har også gode ullgensere. Har en med høy hals uten glidelås som er varm og god Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Qme Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Takk for svar alle sammen Lutra fann den, å, ja det var nok Ulvang reklama Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timmey78 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ble sugen på den Zirkon genseren ja.. Finner den ikke på XXL lenger. noen som vet hor den selges? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0bbE Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ble sugen på den Zirkon genseren ja.. Finner den ikke på XXL lenger. noen som vet hor den selges? Selges på begge XXL i trondheim ihvertfall! Så tror de skal ha den, mulig de ikke har den på nett bare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ble sugen på den Zirkon genseren ja.. Finner den ikke på XXL lenger. noen som vet hor den selges? Jeg så den i dag på XXL på Alnabru (i grønn). Mener det sto 395,- men er ikke sikker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timmey78 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Problemet mitt er at det er noen xxl i ålesundområde.. finner ingen netthandel heller som selger den:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HegeJohnsen Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg kjøpte en Zirkon på XXL Tiller (Tr.heim) i dag. Prisen var 398. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortimeir Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Har den Ulvang genseren. Deilig lang hals og pulsvarmer (tommelhull). Som Øystein var inne på ikke veldig varm, så der man må man ta hensyn til hva værgudene planlegger. Du skriver ikke hva du tenker om bruksområde. Som et praktisk plagg, er den i tillegg også en fint plagg - kan brukes til fest Har lest en test på www.klikk.no/friluft om ullprodukter fra www.lanullva.no Skal være veldig varmt. Vil samtidig anbefale Brynje Artic (SUVERENT) - men kan bli for varmt Da riktig nok ikke en genser. Har brukt brynje artic + den ullvangen - da holder du deg varm. Aclima Warmwool ullundertøy i 100% mer.ull kommer også godt ut i forhold til varme, ikke testet personlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinje Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 hare en devold synes den er helt fantastisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timmey78 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Har den Ulvang genseren. Deilig lang hals og pulsvarmer (tommelhull). Som Øystein var inne på ikke veldig varm, så der man må man ta hensyn til hva værgudene planlegger. Du skriver ikke hva du tenker om bruksområde. Som et praktisk plagg, er den i tillegg også en fint plagg - kan brukes til fest Har lest en test på www.klikk.no/friluft om ullprodukter fra www.lanullva.no Skal være veldig varmt. Vil samtidig anbefale Brynje Artic (SUVERENT) - men kan bli for varmt Da riktig nok ikke en genser. Har brukt brynje artic + den ullvangen - da holder du deg varm. Aclima Warmwool ullundertøy i 100% mer.ull kommer også godt ut i forhold til varme, ikke testet personlig. Da jeg er godt isolert så skal det mye til før jeg fryser. Jobber ute hver dag hele året så er vel litt herda. Likte at den så kompakt og god ut. Bruker vanligvis natogenseren på fjellet. Har også Bergans light dunjakke til å ha under jakka. Trenger en kompakt genser som går fint rundt bålet ellers der dunjakka blir for pen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daggiss Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Digger forsvarets grønne ullgenser med pulsvarmere strikket i genseren. ; ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frank75 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Denne ikke sant http://forsvarsbrukt.no/shopexd.asp?id=959 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlvenKolbein Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ullvang har i hvert fall en genser som matcher dine beskrivelser: http://www.ulvang.no/default.pl?showProduct=303&pageId=180 Xxl har solgt denne til 299,- over lengre tid, så jeg regner med at den fortsatt er på tilbud! Kjøpte den selv, og har bare positive erfaringer!! En genser man blir glad i Kim Enig! Billig og bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daggiss Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Denne ikke sant http://forsvarsbrukt.no/shopexd.asp?id=959 Jepp, helt riktig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Davy Crockett Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Dere som bor på Sunnmøre har jo (kanskje?) relativt kort vei til Langevåg og Devolds fabrikkutsalg. Der får du nansengenseren (den klassiske grå med høy hals) til en relativt billig penge. Samme med Devolds thermojakcet som er en litt tynnere ullgenser. Jeg har kjøpt begge der, og man får de til ca 40-50% avslag i fullpris for feilvare. Begge mine er feilvare, men jeg har hatt de i to år og fortsatt ikke funnet noe feil... Greit nok, Devold er relativt dyrt i utgangspunktet, men jeg syns de har bra produkter, og jeg pleier alltid å stikke innom der en tur på vei til Ålesund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.