runegutt123 Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Holder dette sammen nedenfor tregrensa? http://site.mawebcenters.com/outdoor/_images//chinookCyclone.jpg Siter
runegutt123 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Skrevet 9. februar 2009 Ingen som kjenner teltet, eller har meninger? Siter
TormodiFuruskogen Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Har aldri vært borti det merket... Siter
Øystein_S Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Det ser jo absolutt brukbart ut det. Lufting høyt oppe på duken, to innganger og lav vekt. Stormmatter har du ikke bruk for under tregrensa. Høyt under taket og romslig. Kjenner ikke merket, så jeg vet ikke noe om kvaliteten, men det er jo rimelig. Koster ikke stort mer enn et par brukte primuser. Siter
runegutt123 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Skrevet 9. februar 2009 Leste noen Canadiske tester, og de sier teltet er bra. Da blir dette mitt første vintertelt. Hadde egentlig lyst på Eureka vintertelt, men prisen er jo huff på vinterteltene deres. Siter
boc Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Leste noen Canadiske tester, og de sier teltet er bra. Da blir dette mitt første vintertelt. Hadde egentlig lyst på Eureka vintertelt, men prisen er jo huff på vinterteltene deres. nja, ta en kikk på husky telt hos www.northstar.se de virker ok med stormmatter etc til en hyggelig pris..... Siter
runegutt123 Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Skrevet 10. februar 2009 Da blir det Husky-telt Har kontaktet Northstar, og de var kjempehyggelige. Selvsagt kunne de sende til Norge Siter
jens e Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Rimelig telt! Husk likevel å plusse på 25% moms og 10,7% toll.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.