boljus Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 har selv brukt nittedal sink magnum us3 34gr. Starta jakta sent i år, har blitt lite skyting på fugl, men de få gangene det har blitt løst skudd synes jeg ikke det har vært overbevisende med denne ammoen. Har planer om annen ammo til neste år. Er det noen som har erfaringer og anbefalinger med forskjellige ammunisjonstyper til skogsfugljakt? Siter
Lompa Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Eley bismuth forrest. Funker fint for meg, men jeg savner blyet! Siter
boljus Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 Eley bismuth forrest. Funker fint for meg, men jeg savner blyet! hvilken haglstørrelse og ladning? Siter
Polardego Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Det eneste jeg savner med blyhagl er prisen. Er jo 3-4 ganger dyrere hvis man skal ha et godt alternativ i alternative materialer. Stakkars duejegere sier jeg, men de skyter vel kanskje bare med stål? Siter
slemmo Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 duer kan man fint jakte på med lerdueammo. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.