jepp Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg har fått ett 4 cm langt kutt på min haglöfs dunjakke. Er det noen som har noen tips for hvordan man kan reparere et slikt kutt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aker Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg har fått ett 4 cm langt kutt på min haglöfs dunjakke. Er det noen som har noen tips for hvordan man kan reparere et slikt kutt? Enkel, billig og stygg løsning: Gaffa-/sportstape - LM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0bbE Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hva med god gammeldags nål og tråd? tette sting og solid nylontråd, det burde gjøre susen. Evt. tette det hele med Aquaduct el. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gremlin Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Coghlans nylon repair tape -( små sett med lapper i flere farger ) selges hos XXL og sikkert mange andre steder. Har brukt det med hell på soveposer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.