Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Halloen! Lurer på om noen har testa lavo i fjellet? Eller om noen som har noen meninger om det er vindstabilt nok. Husker ikke navnet på det, men har en 4 til 6 personers lavo. Så den er ikke av den største typen.. Hadde tenkt å prøve den i Svartdalen/Leirdalen en helg. På forhånd takk! Siter
Kim Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 I Svartdalen og Leirdalen holder lavvu mer enn nok. Jeg har en Helsport 4-6 pers. Funker bra i vinden, mange fester for barduner. Det er jo det som holder den oppe, jo flere barduner jo bedre vindstabilitet oppnår du. Lavvu har jo også plenty med fester nederst på duken, så til tross av bra høyde står den nok bra! Lykke til! Siter
Christian N Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Har Skogshorn fra Frisport 8-10 manns. Denne er jeg meget fornøyde med. får strammet duken godt med bardunene. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Mange takk for svar! Gleder meg til fjelltur med lavo, tror det kan bli en bra "basecamp" for noen dager Om det blæs over er det nok stoff til å dekke seg i uansett, bare å være litt McGyver så ordner ting seg. Ellers syns jeg telt uten bunn er helt ypperlig, sparer vekt, ikke akkurat på en lavo, men er sikkert mange bra telt uten bunn som er bra Siter
eaa Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Sjekk også tidligere innlegg/svar under https://www.fjellforum.no/oldLinkConverter.php?oldPid=836&highlight=%2Ablafre%2A#836. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.