Da90el Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Er det noen her som kan fortelle meg om Norrøna Narvik er brukbar på sommerhalvåret også? Siter
Salmo Salar Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Har Narvikbuksa selv og det er ei bra bukse til toppturer på ski når det er våt snø i lufta. Som sommerbukse kan jeg ikke tenke meg å bruke den på grunn av at det er integrerte gamasjer og at buksa er for vid nederst. Både Norrøna og Bergans har utmerkede bukser for sommerbruk med og uten membran. Siter
Da90el Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 Tenkte egentlig på jakken i dette tilfellet. Siter
fred Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Du må nesten si hvilket Narvik-produkt det er snakk om her Comfortshell?? Er selv veldig fornøyd med fleecejakka, men tipper det ikke er den du spør etter... Siter
Da90el Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 Var som bare... Er ikke heeelt oppegående i dag, men jakken heter Norrøna Narvik M Comfortshell i fargen grønn. Tror det skulle være riktig. Siter
Da90el Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Noen som vet om en jakke fra HH som er tilsvarende eller bedre? Og som er egnet til bruk hele året? Siter
Da90el Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 Tenker at man kjøper enten Norrøna Narvik jakken eller HH Volt. Synspunkter rundt det? Må nesten vite om det er verdt å kjøpe Narvik før 12. feb. Siter
mortimeir Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 sjekk www.sportsdeal.no 50-70% på Mountain Hardwear. Siter
Da90el Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 Må nesten være noe som butikken jeg jobber i selger. Altså Bergans, Norrøna eller HH. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.