Gå til innhold
  • Bli medlem

Riva 3 sliter på skiskoen


Erin

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp gått over fra BC manuell til riva 3 og er foreløpig veldig fornøyd. Jeg går mest på bortoverturer og ville derfor ikke ha en ren telemarkbinding, men har nå skisko til 75mm bindinger og måtte derfor bytte, i tillegg setter jeg pris på litt ekstra stabilitet i bindingen i forhold til BC. De fleste virker fornøyd med denne bindingen, men jeg har hørt fra noen at vaieren ganske fort sliter på sidene av skiskoene. Nederst på skiskoene mine har jeg en slags gummi (certex), så det holder vel bedre enn lær, men jeg kunne likevel tenke meg å høre andres erfaringer med dette og evt tips til hva jeg kan gjøre for å forebygge. Jeg har ingen planer om å bytte binding med det første, men kom også gjerne med tips om andre bindinger som skulle passe til mitt bruk og som sliter mindre på skoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.