thorsen Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Hei, Er det noen som vet hvilken loslue Rune Gjeldnes alltid bruker på sine ekspedisjoner ? den med bergans logo Syntes den ligner litt på den de bruker i marinen, hvis det er den, vet dere om en konkret butikk som har den? Siter
sarek_82 Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Ser ut som det er BF i marine ja.... Jeg kjøpte min på www.forsvarsbrukt.no Tror jeg betalte 80,- for den........og den var ny Får brukte for en 50 lapp mener jeg å huske... Siter
thorsen Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 takker for svar, er det noen som kan bekrefte dette ? fant den ikke på forsvarsbrukt.. Siter
boc Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 takker for svar, er det noen som kan bekrefte dette ? fant den ikke på forsvarsbrukt.. tror nok ikke dette er marinens BF.... lua hans er bla mye tynnere på "øreflappene". det er nettop derfor jeg syntes forsvarets BF`er ikke er noe gode, de er rett og slett for tykke\tykt foret. Siter
boc Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 takker for svar, er det noen som kan bekrefte dette ? fant den ikke på forsvarsbrukt.. tror nok ikke dette er marinens BF.... lua hans er bla mye tynnere på "øreflappene". det er nettop derfor jeg syntes forsvarets BF`er ikke er noe gode, de er rett og slett for tykke\tykt foret. Siter
sarek_82 Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Ser nå sånn ut på de bildene som er i boka jeg har hvertfall. Bergans og Forsvaret er sponsorene hans, og etter hva jeg vet, så lager ikke Bergans BF. Om du ikke finner den på på forsvarsbrukt thorsen, så kontakt Forsvarets uniformutsalg Siter
Espen K Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Joda, det er en helt standard marine-bf. Om du ser på et iskaldt kappløp-dvden er ikke han den eneste av de gamle jegerne som har tatt vare på den og bruker den på ekspedisjon. Siter
thorsen Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Skrevet 7. februar 2009 takker for svarene, da blir det en sånn på meg Siter
millibrats Skrevet 23. mars 2011 Skrevet 23. mars 2011 Vet det er en gammel tråd, men slenger inn en kommentar likevel. Det er en loslue han bruker ja. Det kan også bekreftes i utstyrslisten deres når de krysset polhavet. Marine loslue 2 stk. http://www.tv2.no/ao2000/aoutstyr.htm Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.