sam86 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noen som har vært i Salzburg eller Innsbruck og klatra is? Sam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skaufant Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har aldri klatra is der, men kjørte ski i Gasteindalen for to uker siden, da var det heftig mye is og mange fine linjer, særlig mellom Bad Gastein og Sportgastein. Tror en kan få en bra klatretur dit også (ikke bare ski). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coni Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Masse is i Pitztal, Ötztal og Kaunertal. Sesongen varer til maks mars. Ellers isklatring på pitztal bre ski senter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sam86 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Hvor er de stedene du nevner? Det har seg sånn at jeg flytter til Østerrike til sommeren og vil derfor finne ut hvilke muligheter jeg har. Blir Salzburg eller Innsbruck. Spør altså ikke om en ferie tur, så jo fler muligheter jo bedre. Så forhåpentligvis har noen av disse stedene nok klatring å by på i noen år. Har sett det finns en del muligheter rundt i Salzburgerland, men Innsbruck vet jeg mindre om. Er ikke så lett å søke på nettet heller, er veldig turist rettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sam86 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Coni: Ser jo nå at det er ved Innsbruck. Stemmer ikke det? Kan du si noe om avstandene fra byen til de stedene? Sam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coni Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hei Skal du klatre is, gå i fjellet eller stå på ski er nok Innsbruck noe av det beste du finner på kloden. Innenfor en times kjøring er mulighetene ganske ubegrenset. Jeg bor i Landeck 7mil vest for innsbruck akkurat nå. Ötztal har en del fine linjer, inngang til ötztal er ca. 4 mil vest for innsbruck. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.