svas Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hei. Har kjøpt meg nye telemarkski. På mine ski er mønsteret helt likt på begge skiene, mens på de 3 andre jeg kjenner som har disse skiene har mønster på skiene som passer til hverandre. Kan jeg ha fått 2 av samme ski, eller er det ikke forskjell på høyre- og venstreski? svas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henrikh Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 De aller fleste ski er like bortsett fra topsheeten. Hva slags ski er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svas Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 De aller fleste ski er like bortsett fra topsheeten. Hva slags ski er det? K2 Apache Coomba, lengde 181 cm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøygen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 De er helt like. Ikke noe høyre- og venstreski. Men det kan bli en forskjell når du har satt på bindinger. Så vidt jeg vet har alle telemarksbindinger utatt muligens ntn forskjell på høyre og venstre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Man kan ønske å sette opp stålkantene litt ulikt på inner- og ytterski selv om skia ellers er symmetrisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.