Siig Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Hei, tok å fleska til med ein denali pro for ett par veke sia... putane på magebeltet var litt for store, visste det, men skulle dei passa meg måtte eg hatt small i sekkestørrelse. Skal kjøpa nye puta no. Er det noken som veit kor det går an å få tak i sånne puter som er på hoftebeltet. ein seriøs butikk i usa som har disse? alle forslag er velkomne:) Siter
Armadaaa! Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Hva syns du ellers om sekken? Pris også? Siter
Siig Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Skrevet 2. februar 2009 Hei, sekken er heilt fantastisk.. Sjølv uten at magebeltet er heilt stramt er den heilt konge å bera:) Veldig solid og mange flotte detalja.. Kan anbefala den. Underkant av 4000,- med frakt fra Moosejaw.men kjøper du den på oslosportslager, så 5000,-+frakt. Husk å vera medlem i DNT då. får rabatt oss sportslageret då Siter
Armadaaa! Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Flott. Får se om det blir en denali;) Siter
Jot@ Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Her finner du nytt hoftebelte til Denali`en din! http://www.moosejaw.com/moosejaw/shop/product_Gregory-Flo-Form-II-Waistbelt_10005846____ Hvilken størrelse har du på sekken? Medium? Siter
Siig Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 Sekken er i størrelse medium ja.. Takk for svar Siter
Siig Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 men det er noke eg lurer på når det gjeldt magebeltet og sekken. På sekken står det M(Medium, og på magebeltet står det L?? er magebeltet i large? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.