cariocarj01 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Hei alle sammen!!! Jeg er fra Brasil og bodde i Oslo på det siste tre år, men nå flytta jeg til Silsand-Senja og trenger tips om fiske plass for å fiske i sjøen (fra land - surf fiske) og nær vannene for fiske etter røye og ørret. Hva er de vanlige arter rundt Senja? Takk for svar... Siter
Polardego Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Spør du på fiskersiden.no så er det nok langt flere som kan hjelpe deg. Siter
Torodd Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 ........Er det himmelsk i himmelen ? Jeg er sikker paa at http://www.visitsenja.no/ har alle svar. Yttersiden av Senja har visstnok det beste hav og surf-fisket i Europa. Fra Silsand er du kun en kort busstur unna dette. Enten nord, syd eller tvers over til f.eks Hamn. Jeg ville ha tatt bussen/bilen til Hamn (veien til Gryllefjord) og surf-fisket der. Kveite i 100 kilos klassen er tatt der. Aanderdalen nasjonalpark har visstnok noe av det beste orret fisket i Norge. Det er godt laksefiske paa Senja. Artene ? Kveite (storst i Norge) Torsk Sei Orret Laks Hai + 100 flere arter Du er i himmelen. Nyt det. ........ og du legger inn bilder og fiske rapporter i dette forumet, ikke sant ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.