Cornell84 Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Fra Bremsnes på Averøy ser jeg stadig vekk på vei til og fra jobb en relativt spiss og høy topp, denne ser jeg ganske langt unna, og er den første betydelige toppen jeg ser til høyre for Reinsfjellet herifra...Har begynt å lure på hvilken en dette kan være , noen som har noe forslag ? Det som har slått meg er at det kan være Skjorta i Nesset kommune, men er usikker.. Siter
Cornell84 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Skrevet 30. januar 2009 Har du bilde? Nope, men skal ta i morra:) Siter
tarantino Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Vokst opp på Bremsnes. Har sett dette fjellet fra kjøkkenvinduet hver dag i oppveksten. Kan bekrefte at det er Skjorta i Nesset kommune. Det var en stor opplevelse å bli med på topptur dit i 1994. Det var nok en av mine første virkelige toppturer. Skal se om en får publisert bilde snart Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.