Lompa Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Vurderer denne buksa. Noen som har erfaringer? Siter
t0bbE Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Hørt om flere som er meget misfornøyd med membramen til Helsport sine produkter, henholdsvis Fenris og Fimbul, bare så det er sagt. Siter
Bugge Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Du kan få kjøpe skalljakka mi billig... Den er helt grei - DERSOM det ikke er skikkelig drittvær. Du er gjennomvåt etter fire timers slagregn, kuling og minus tjue trenger gjennom glidelåsene som også blir vanskelig å betjene i disse temperaturene. Til vanlige turer er den helt ok. Jeg trodde ikke jeg gjorde noe annet enn å gå på vanlige turer, men så er det visst noe med været her i Troms og Finnmark. Enkeltsøm og nylon/polyester istedenfor nylon/nylon gjør at jeg ikke tror dette er plaggene til å klatre mange taulengder med heller. Vær snille med de i kratt så skal de nok holde til en fin mengde turer i året. Siter
Lompa Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 Takk! Da blir det ikke fenrisbuksa.. Er heller ikke overvettes begeistret for glidelåser uten klaff over, men den virka bare så fin i butikken. Mye flex i stoffet, men det må vel nødvendigvis være sånn at stoff som er elastisk ikke kan være like tett... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.