Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Befinner meg per dags dato i de forente stater. Og her er det utrolige mengder med beef jerky. Men også Jerky fra andre dyr, smakte forleden dag jerky fra hjort. Var sinnsykt godt. Det var hjemmelaget. En annen ting som er poppis her, er å marinere små beef jerky biter med alle slags sauser, som f.eks. teryiaki. Smaker ganske godt, men problemet er da at du ikke kan lagre det så lenge.

Men det jeg vil frem til er at du kan lage selv, for så å vacuumpakke det, sånn at du kan ha "fersk" beef jerky i lomma etter 14 dager på fjellet. Og heller ei veier det så mye i forhold til masse.

Annonse
Skrevet

wow. Dette skulle da være et svar på enn annen tråd. Men jeg vet da ikkje jeg, er kanskje litt seint.

For den som skulle undre, så er det da snakk om beef jerky (tørket biffkjøtt).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.