Gå til innhold
  • Bli medlem

Haute Route, apr-09


Anbefalte innlegg

Hej!

Skall till Chamonix i april och gå den klassiska 7-dagars ruten, Haute Route. Bokat flyg och skall börja se på guide och boende så funderar bara först -

1. Nån som skulle kunna tänka sig och dela guide så att det blir lite rimligare kostnad? Vi skall gå i perioden 1-14 april. Stå på ski ett par dagar först, sen gå när vädret är OK. Vi är 2 (kanske 3 el. 4).

2. Nån som har förslag på en god (men kanske ikke såå dyr...) guide?

3. Nån som har förslag på gott (men ikke så dyrt... :?) boende i Cham/Zermatt och/eller kan tänka sig att dela leilighet (går väl kanske sammen m. (1) kanske..)

... och om nån har gått ruten, och har något fint tips så... ? :D

erika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei.

gikk haute route i 04 og i for var jeg tilbake i chamonix før att ta lite turer i området og stå på ski.

ta kontakt med compagnie des guides. de er i chamonix og har en frilans guide ved navn christoph(riktigt stavet?)

etternavnet husker jeg ikke helt men lurer på hvis det er noe som: guille eller lign. hadde han begge ganger.

info omhan som kan hjelpe dere og forklare han for byrået:

han er ca 170-175 cm høy, krøllete hår som han hade satt opp i en knut i nakken, var sambo på den tida, klafftet mye på klippe.

lurer og på hvis han kom fra sør frankrike.

jeg har fått fortroende for han og neste gang jeg dra ned så skal jeg ta kontakt med han. snakker endel engelsk(ikke super engelsk men han har blitt bedre på de 4 årene. litt stille, seriøs og ærlig. han kan jeg rekommendere. se på min hjemmeside så får du tips: www.geilomg.com

gå in på turer og der finner du haute route

mitt første tips: ikke ha en større ryggsekk enn 55 liter. jeg hadde, som du kan se på bildene, en alt for stor sekk.

robert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.