Ulvang1 Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Tenkte meg en liten tur på ski til helgen for å teste mitt nye telt en natt. Men lurte på om det finnes noe særlig snø i nærheten av Bergen. Hvordan er det på Gulfjellet? Vet Myrkdalen og traktene der har snø, men kunne tenke meg noe nærmere enn det. Noen gode tips? Siter
Fjellbukken Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Snødde på løvstakken i natt, fikk presenningen i hodet men skiføre ble det ikke, regnet i 10 tiden igjen :\ Siter
ninjajesus Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Snø i romarheimsdalen ja, hvor mye sånn ca da ? Nyskjerrig på mulighetene for å ta en liten tur inn til kalvedalshytta fra Stussdalen, eller vertfall en liten tur i de traktene. Så om noen har føreinformasjon derfra så hadde jeg blitt glad Siter
mørkredd Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Jeg var på Redningshytten i går kveld. Da var det egentlig skiføre fra parkeringsplassen i Osen. Men dersom du er redd for skiene dine bør du nok bære dem til fallgropen/vedboden. Derfra og oppover var det godt med sne. Mvh Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.