Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte meg en liten tur på ski til helgen for å teste mitt nye telt en natt. Men lurte på om det finnes noe særlig snø i nærheten av Bergen. Hvordan er det på Gulfjellet? Vet Myrkdalen og traktene der har snø, men kunne tenke meg noe nærmere enn det. Noen gode tips?

Annonse
Skrevet

Snø i romarheimsdalen ja, hvor mye sånn ca da ?

Nyskjerrig på mulighetene for å ta en liten tur inn til kalvedalshytta fra Stussdalen, eller vertfall en liten tur i de traktene.

Så om noen har føreinformasjon derfra så hadde jeg blitt glad :)

Skrevet

Jeg var på Redningshytten i går kveld. Da var det egentlig skiføre fra parkeringsplassen i Osen. Men dersom du er redd for skiene dine bør du nok bære dem til fallgropen/vedboden. Derfra og oppover var det godt med sne.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.