Ranglefant Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Så noen minutter i dag, men da jeg så at de skulle lage intriger med utstemming osv skrudde jeg av. Er det ikke feel good-tv som er in for tiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege P. Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Toppen av Norge minner mest om dette med å koke suppe på en spiker. Ligner for mye på 71 gradet nord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranglefant Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Toppen av Norge minner mest om dette med å koke suppe på en spiker. Ligner for mye på 71 gradet nord. Utstemmingsdelen var blåkopi i mine øyne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torbjørn O. Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Minner om at NRK-serien "Fjellfolk" starter neste søndag. Fant en omtale på deres nettsider her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kenny28 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Har gitt "til toppen av norge" mange sjangser nå, men dæven dette programmet er skikkelig kjedelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mindviruz Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Har gitt "til toppen av norge" mange sjangser nå, men dæven dette programmet er skikkelig kjedelig! Jeg synes det begynner å bli bra jeg nå etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chris B. Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Toppen av Norge minner mest om dette med å koke suppe på en spiker. Ligner for mye på 71 gradet nord. 71grader nord med folk uten turerfaring. Så ett og 1/2 program så giddet jeg ikke mere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stormåsen Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Minner om at NRK-serien "Fjellfolk" starter neste søndag. Fant en omtale på deres nettsider her Flotte program om flotte folk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindap Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Flotte program om flotte folk! Siste programmet i går fristet skikkelig til en skitur på fjellet. Jeg skal på fjellet kommende helg og helgen etter. Får forhåpentlig like bra vær og føre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mindviruz Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Siste programmet i går fristet skikkelig til en skitur på fjellet. Jeg skal på fjellet kommende helg og helgen etter. Får forhåpentlig like bra vær og føre. Jeg følte jeg ble helt syk av å se på programmet. Hva i helvete gjør jeg her i byen, og hvorfor går jeg på jobb 5 dager i uken når det finnes slike steder i landet? Det var det flotteste programmet hittil! Nydelige steder vi fikk se! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emanuel Desperados Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 71grader nord med folk uten turerfaring. Så ett og 1/2 program så giddet jeg ikke mere. Samme her! Syntes Lars Monsen skal parkere bikkjene en stund og komma seg ut med kameraet på tur igjen snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege P. Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Robinsonekspedisjonen Vinter starter i kveld. Kald start i -17. Blir litt forundret over deltakernes personlige eiendeler. Hadde ventet bruksutstyr som samekniv, tennstål, fjellduk m.m., ikke lipgloss og foundation.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mindviruz Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Robinsonekspedisjonen Vinter starter i kveld. Kald start i -17. Blir litt forundret over deltakernes personlige eiendeler. Hadde ventet bruksutstyr som samekniv, tennstål, fjellduk m.m., ikke lipgloss og foundation.. Fjellduken extreme skulle jeg hatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emanuel Desperados Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 på NRK 3 kl 1900 startet ekspidisjon Andes Edit: ved første øyekast så dette ut som et interessant program, så jeg gikk inn på NRK for å se flere episoder. Etterhvert måtte jeg bare gi opp. Handlet mer om å lære unger å oppføre seg, enn topptur spør du meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martin.m Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 I kveld på Nrk1; 20:30 - 20:55 Elgsplosjonen Stor tetthet av drøvtyggere (elg, hjort, rådyr) i Norge, Hvordan påvirker dette naturen rundt oss. 22:30 - 23:00 ( Kan sees på nett-tv her: http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/711808/ ) En mann gikk i land fra Englandsbåten... Om William Slingsby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindap Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Programmet om Slingsby sin tur var fint. Flott med programmer der folk klatrer fjell med godt utsikt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joker Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Dagens sending på Ut i naturen handlet om en flerdagerstur på Seiland. Absolutt verdt å få med seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Mase Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Vil anbefale TV-programmet "Eit enklare liv" på NRK1 i morgen kl 2220. Det handler om Erin og Hig, miljøaktivister og packraft-pionerer, som har gjort et utall turer i Alaska. Noen av turene deres er beskrevet her og her . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gamleerik Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hei! hvis noen er intressert i tv programmer om folk som lever i alaska og har kjennskap til youtube eller nedlastning så er "yukon men", "alaska: the last frontier" og "life below zero" utrolig artig å se på. masse fin natur med fiske, de fleste former for jakt og livet generelt om å bo der faktisk ingen andre bor (nesten ingen). vet ikke helt om disse er nevnt i en annen post her. orket ikke lese gjennom alle forslagene håper dette kan være til hjelp og inspirasjon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaser Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Men som alltid på amerikansk tv så er alt man gjør utenfor døra livsfarlig. Blir litt lei akkurat det. Men ellers er det jo litt artig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gamleerik Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 ja jeg må si meg enig det du sier, men allikevel så sitter jeg jo igjen med et inntrykk av at de gjør disse tingene for å leve/overleve. er jo ikke akkurat mange jobber å oppdrive midt i villmarka i alaska vil jeg tro. at de får noen kroner av tc selskapet sier seg vel selv, men er ganske realistisk allikevel føler jeg. noe av det som skjer er vel kanskje noe overdramatisert, men "overall" realistisk og artig å se på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege P. Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Artig å følge med på "Mantracker (Menneskeger) som går på TV2 Zebra (Viasat) nå om dagen. Reality der et par personer skal førske å komme unna en sporer til hest. http://www.tv2.no/TV2/do/tvguide/minisite?uniqueId=-1315348974 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+zimwalker Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Hei! hvis noen er intressert i tv programmer om folk som lever i alaska og har kjennskap til youtube eller nedlastning så er "yukon men", "alaska: the last frontier" og "life below zero" utrolig artig å se på. masse fin natur med fiske, de fleste former for jakt og livet generelt om å bo der faktisk ingen andre bor (nesten ingen). vet ikke helt om disse er nevnt i en annen post her. orket ikke lese gjennom alle forslagene håper dette kan være til hjelp og inspirasjon! Hei, Har du noen lenker til youtube-kanalene du finner disse på? "Yukon Men" finner jeg et par tre episoder av ved søk. Søk på "life below zero" gir mange (rare) treff ditto for "alaska: the last frontier" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gamleerik Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 nei jeg har desverre ikke det. bruker ikke youtube. men hvis du kan søke litt om nedlastning så finner du ut av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emanuel Desperados Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hei, Har du noen lenker til youtube-kanalene du finner disse på? "Yukon Men" finner jeg et par tre episoder av ved søk. Søk på "life below zero" gir mange (rare) treff ditto for "alaska: the last frontier" "Yukon men" og andre serier kan streames fra http://www.icefilms.info/ (krever ingen innlogging. søk på aktuell film eller serie oppe i høyre hjørne) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.