Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips for å bli kvitt "tonnevis" med pels fra den firbeinte turkameraten? Røytetiden nærmer seg, og det er like moro hvert år - med hus, klær, sekk, bil, mat, datamaskin og tepper fulle av hvite hår.

Jeg har prøvd å støvsuge vidunderet, men det gikk ikke dyret helt med på. Andre ting jeg kan gjøre for å bli kvitt hår? (annet enn å kaste henne ut, hehe)

Annonse
Skrevet

dusje hunden og kamme rett etterpå, pleier å funke.

barbere hunden?? blir kansje styg da men det virker :D

klatte på kilovis med hårgele :lol:

lim? :)

tror vell att første forslaget er mitt beste

robert

Skrevet
La bikkja sove ute, så blir man kvitt røyteproblemet sies det.

Blir ikke kvitt det, hunden må ha sine pelsskifte uansett. Men å la hunden ligge ute gjør at røyteperioden forkortes drastisk!

ew

Skrevet

Det stemmer, pelsskiftet skjer uansett.

PS: Jeg har en fetter som lar bikkjene ligge ute omtrent hele året i hundegården, han sier seg helt enig i det du sier, Einar. Røyteproblemet er blitt minimert! :)

Skrevet

Ser ut til at dingsen kanskje må flytte ut da, hmm. Lille innegrisen blir sikkert ikke så glad for det.

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjøpe en sånn røyteskrape eller en Furminator, veldig effektive :lol:

Jeg brukte røyteskrape på hunden til vennina mi når jeg passe han, det ble svart på trappa i løpet av 2 min. Han er blaning av svart elghund og buhund, så ikke den rasen med mest pels, men nok, men jeg fikk løs så mye hår at jeg begynte å lure på om han kom til å ende opp naken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.