Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gått Lundadalen eller Tundradalen på ski? Jeg skal inn i Jotunhjemmet fra Bismo i vinter og vurderer forskjellige alternativer. Jeg har tidligere gått hesteskoen opp Lomsegga, over Hestbrepiggane og Hålotindane og ut over Hestdalshøgdi og ned til Bismo. Lundadalen kan se skredutsatt ut på kartet. Tundradalen og opp Tundradalsbotn ser grei ut, men man kan ikke lese alt ut av kart. Hvordan er er fremkommeligheten, er det noe fint o.s.v.? Er det vanlig å gå Lundadalen til Trulsbu om vinteren?

Alternativet er jo å gå midt i mellom, fra Bismo opp til Hestdalshøgdi over Holobreen o.s.v, men der har jeg gått før så det hadde vært fint å prøve en annen rute.

Annonse
Skrevet

Takker! Da var det som jeg tenkte. Tundradalen virker hakket mer eksotisk og fri for folk. Den er jo vakker ut på bildet. Tipper jeg velger den.

Skrevet
Takker! Da var det som jeg tenkte. Tundradalen virker hakket mer eksotisk og fri for folk. Den er jo vakker ut på bildet. Tipper jeg velger den.

Tundradalen er eksotisk. Det er en grunn til at DNT ikke får lov til å varde sti her: Villreinstammen som holder til der deler av året.

Gunnar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.