Gå til innhold
  • Bli medlem

Riva 3


Torgis

Anbefalte innlegg

Sitter og titter litt på brukte ski og bindinger, og ser at Riva 3 kommer med kort, middels og lang wire. Men er selve tå-delen den samme, altså like stor, og det er bare wiren som byttes ut? Vil jo nødig kjøpe noe som er for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bare wiren som er forskjellig, og den er lett å bytte. Være litt obs på at produsentens angivelse av hvilke skostørrelser de ulike lengdene passer til ikke stemmer helt. F.eks skal den lange wiren kunne brukes fra skostørrelse 43 (tror jeg det var) og oppover, men selv om jeg har skostørrelse 45 var det ikke mulig å få strammet tilstrekkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en gang en Riva II brukt. Wiren var for kort, men da jeg skulle kjøpe ny sa de i butikken at disse kun kom i en lengde. Det du gjør er å skru ut den skruen som kobler de to endene. På de korteste variantene er det satt inn en eller to "mellomstykker" som forkorter wiren. Det er bare å ta av disse. Måtte knipe dem av med ei tang.

Går ut fra at Riva III har det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en gang en Riva II brukt. Wiren var for kort, men da jeg skulle kjøpe ny sa de i butikken at disse kun kom i en lengde. Det du gjør er å skru ut den skruen som kobler de to endene. På de korteste variantene er det satt inn en eller to "mellomstykker" som forkorter wiren. Det er bare å ta av disse. Måtte knipe dem av med ei tang.

Går ut fra at Riva III har det samme..

Aha, det må jeg sjekke ut! nå ser jeg at Riva 3 kommer i forskjellige varianter, men det er kanskje bare wiren som er forkortet slik du sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.