Lars Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Her sør er desember og januar fantastiske padlemåneder. Da står sola lavt, og det blir nydelige stemninger. Jeg har samlet sammen en del gallerier fra nov-jan, og publisert dem i artikkelen "Jakten på lys" på adrenaline.no: http://adrenaline.no/padle/2009/lysjakt/index.html Enjoy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vandrefalk Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Fine bilder.. Håper det er OK at jeg slenger inn et bilde fra min første padletur i år... Sånn er lyset midt på dagen hos meg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Herlig! Flere bilder er velkomne! På NPF sitt forum - www.padleforbundet.no/forum har de begynt med en tråd for hver måned. Så kan vi ta tematrådene her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.