Dag G - Evje Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 På en skitur på Nordkalotten traff vi denne karen. Jakka hans var tydligvis av samisk opphav, skikkelig fin og praktisk og tålte tydligvis scootervinden godt. Lite av nymotens hitech og årsfarger. Noen som muligens vet hva den heter og hvor den handles ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rotehodet Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 gjorde et søk på google, "samisk vinterjakke / samisk design vinter o.l" men ble dårlig med resultater. mulig den er hjemmesnekra ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bugge Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Er nå vel en kofte, selv om den ikke er like fargesprakende som finstasen man "ser på TV". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rotehodet Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 siden jeg ødela brillene mine i rødvinsus-og dus forrige helg er det godt mulig jeg ser litt feil, men ser ikke stoffet mer konfeksjonsarbeidet ut ? så har han kanskje sydd på klassiske koftebåndene pluss knapper ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Ja dette var en skikkelig håndsydd høyfjellsbunad. Ikke noe tec-stoff limt sammen i Kina. Kunne godt tenkt meg en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Har dere forresten sett Lundhags samiske modell med oppstående tå som på komagene? Veldig morsomme. En samisk venn av meg har et par. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.