Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen som kjenner til hvor man kan få kjøpt gummi/plast list som legges over kanten på polyester kanoer, lista skal trees ned på ein kant, for å dekke begge sider, og samme type til å dekke kjølen.

På førehand takk

Olav.

Annonse
Skrevet

Jeg sjekket pris på fenderlist til min forrige kano, mener at det var ganske dyrt og derfor uaktuellt.

Kjenner en som har sjekket et annet sted ang noen mindre tynnere lister, jeg kan sjekke ut hvor det var og poste her........

Skrevet

925 kr inkl. moms for ei fenderlist på 12 meter er muligens dyrt. Du får i hvert fall ei solid fenderlist fra en produsent som kan faget. Dessuten beskytter det kanoen. :D

Skrevet

Enig at det beskytter kanoen bra agno, men det jeg referer til er også en type fenderlist, men den er tynnere og lettere og mere føyelig. Det fordi den også er bergnet for detaljer på biler....

Prisen vet jeg ikke men jeg kan evt sjekke hvor den er å få tak i :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.