Bugge Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 500fjell: Arne Næss jr. var Arne Næss' nevø og ikke hans sønn. Arne Næss mistet sønnen sin i en bilulykke for lenge sia. På sekstitallet tror jeg det var? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 500fjell: Arne Næss jr. var Arne Næss' nevø og ikke hans sønn. Arne Næss mistet sønnen sin i en bilulykke for lenge sia. På sekstitallet tror jeg det var? Vet det Bugge, har jeg sagt noe annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bugge Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Vel, ikke direkte, men "jr" ga meg inntrykk av at det var snakk om nevøen Arne Næss jr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
springsteen Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Vel, ikke direkte, men "jr" ga meg inntrykk av at det var snakk om nevøen Arne Næss jr. Som også døde, og kanskje fick Sr. til å si hva det nå enn var han sa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.