daggiss Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Noen som vet hva kursen er? Eventuelt ei god nettside til å regne ut prisen på? Hadde vært greit Siter
REs Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Nå har vel betegnelsen BF fått en noe utvidet betydning etter hvert. BF var jo betegnelsen på den originale skinnhua som ble brukt i forsvaret og var en forkortelse for bjørnef..... som sikkert de fleste vet. Jeg har en slik lue. Den er hvit, laget av saueskinn med ulla inn. Den har øreklaffer som knappes under haka og en stiv brem, sjygge, snytte eller hva du nå velger å kall det, forran. Jeg fikk den fra forsvaret for lenge siden da de jeg var scootersjåfør i Røde Kors Hjelpekorps. Det var da forsvaret innførte den grønne modellen som brukes i dag. Lua er veldig varm, men hos meg ligger den nå stort sett bare i en skuff og blir bare hentet frem ved festlige anledninger. Siter
Ivan77 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Skrevet 14. februar 2009 Fant et par hos Vegard som kan være til nytte en vinterdag. http://ulvang.no/default.pl?showProduct=331&pageId=179 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.