Gå til innhold
  • Bli medlem

nettbutikk som selger Bergans Fur Hat?

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

har du sjekka ut www.bergans.no? Der får du vel enten kjøpe på web eller ihvertfall finne ut hvor du får tak i. Bare å ringe om du lurer, så kommer du til en kjempehyggelig dame som hjelper deg! :)

Skrevet

Den er faktisk veldig vanskelig og finne, men en utrolig god lue i dermizax. vet den selges på Frilufts Magasinet i Trondheim. Har ikke sett den noen andre steder!

Skrevet

Takk Bom Bom!

Har også oppdaget at den er vanskelig å finne, har trålet butikkene i byen her og ingen har den. Noen av de har ikke engang hørt om den selv om de selger mye bergansklær. Får ta en telefon til frilufts magasinet:)

Skrevet

Eller så kan du stikke innom en sportsbutikk som selger Bergans og få de til å bestille den til deg. Har selv jobbet i sportsbutikk og jeg ringte daglig og spesialbestilte for kunder. :P

Skrevet
Eller så kan du stikke innom en sportsbutikk som selger Bergans og få de til å bestille den til deg. Har selv jobbet i sportsbutikk og jeg ringte daglig og spesialbestilte for kunder. :)

Det eneste jeg skulle vist var størrelsene da;)

Skrevet

Om du kikker på Bergans Alaska Mountain Hat. Så står målene der. Send en mail til Bergans og spør om de samme målene gjelder for Fur hat. ( noe det helt sikkert gjør)Og da er det jo bare å ta mål av hode :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.