Gå til innhold
  • Bli medlem

Radiomottagningen?


barre

Anbefalte innlegg

:?

Er det noen som kan säga vhis det er noen mening med at ta med sig en radio på tur, for eksempel i Skarvheimen? Det er en liten radio uten antenn, som fungerer greit her i skogarne hjemme...

Kan den muligen fungere i traktene runt Hemsedal? Bortover Grindane?

Jotunheimen?

Taksam for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei alle

nå er jeg på hemsedal hotel i tuv og jeg har gått i litt kringelkrokar fra ustaoset. kan instemme i at det er dårlig mottagning, har icke fått in radion en eneste gang jeg har prøvet. jo, her i hemsedal, men icke pa fjellet.

nå skal jeg vidare upp mot vang, tenkte jeg. fantastisk natur her, og i østre skarvheimen, veldig variert och vakkert. og veldigt trivelige mennisker i hemsedal. hei da fra johan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Anonymous

Jeg har alltid med meg en liten radio med mellombølge mottaker på (nesten alle har det). Funker alltid. Vigra er på 630 kHz og Kvitsøy er på 1314 kHz....På natta ramler resten av europa inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.