barre Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Er det noen som kan säga vhis det er noen mening med at ta med sig en radio på tur, for eksempel i Skarvheimen? Det er en liten radio uten antenn, som fungerer greit her i skogarne hjemme... Kan den muligen fungere i traktene runt Hemsedal? Bortover Grindane? Jotunheimen? Taksam for svar! Siter
Peder K. Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Tok med radio til Jotunheimen. Funket aldri i dalene. Neste gang skal jeg ta med meg en mp3 spiller istedenfor. Siter
Tom Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Både radio- og mobilsignaler er generelt dårlige i Jotunheimen, med unntak av i ytterkantene av heimen og fra toppene med lang fri sikt. Siter
barre Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Skrevet 10. juli 2004 hei alle nå er jeg på hemsedal hotel i tuv og jeg har gått i litt kringelkrokar fra ustaoset. kan instemme i at det er dårlig mottagning, har icke fått in radion en eneste gang jeg har prøvet. jo, her i hemsedal, men icke pa fjellet. nå skal jeg vidare upp mot vang, tenkte jeg. fantastisk natur her, og i østre skarvheimen, veldig variert och vakkert. og veldigt trivelige mennisker i hemsedal. hei da fra johan Siter
Tom Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Veldig hyggelig å høre at du liker deg i Norge God tur videre! Siter
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Jeg har alltid med meg en liten radio med mellombølge mottaker på (nesten alle har det). Funker alltid. Vigra er på 630 kHz og Kvitsøy er på 1314 kHz....På natta ramler resten av europa inn... Siter
Carl S. Bj Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Senderen på Gaustatoppen er på 89,1 eller 89,5 (P1) mener jeg å huske - bør funke til værmelding og nyheter om man er litt oppe i høyden i store deler av Sør-Norge. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.