knut738 Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Har tenkt å kjøpe lyddemper til rifla. Er det noen som har noen erfaringer som de har lyst til å dele eller noen tips å gi? Siter
HVA Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Hei og velkommen som medlem på FF Utrolig mye å velge mellomang, demper til rifle. Jeg har brukt demper siden jeg kjøpte den første i 89 og har kun en ting å anbefale om og det er at du får deg en demper som er lett og som ikke påvirker tyngdepunktet på våpnet noe nevneverdig. Se på Hausken, Alm, A-tec og BR-reflex. Der vil du finne lette og korte dempere. Også de som bygger bakover pipa(Hausken) Siter
Polardego Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Den nyeste Hausken vant en stortest i det svenske bladet Vapentidningen. Siter
mbakken Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Tips til demper på salongrifle? Hvilken type er anbefalt? Siter
Finnmarks_odel Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Gå inn på forumet " kammeret.no". Der kan du søke på linker om lyddempere og alt som har med våpen og gjøre. Nyttig side for folk med våpen eller for de som har planer om og kjøpe våpen. http://www.kammeret.no/forum/ Siter
Kim S Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 wingevåpen selger det vel til 900kr mener jeg å huske. Har selv fått a-tec TMM-5 til .243 rifle mi Best i test i villmarksliv en gang i 2008, og gleder meg til å prøve den. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.