Jan Kristian Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 har tenkt til å kjøpe litt stuff fra www.rei.com , men er det noen som vet hvor lang tid det tar før jeg får tingene? eventuelt noen andre butikker jeg kan kjøpe fra? skal bestille myggmiddel med 40% DEET. Siter
livsnyter Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 det jeg har kjøpt har kommet i løpet av 2-3 uker. (campsaver og mountaingear) Siter
Jan Kristian Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Skrevet 1. januar 2009 takker =) der hadde de akkurat det jeg var på utkikk etter Siter
livsnyter Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 nei, billigere `n mange andre tror jeg.. Men send en mail til de med hva du skal ha så får du en pris på frakt om du spør... Vil absolut anbefale de basert på min erfaring med de! Siter
Gjest Otto Støver Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Hvis det er bare innsektsmiddel du skal ha, kan du jo skaffe det fra denne adressen i England http://www.itchyfeet.com/product_info.php?products_id=51&tsl_session_id=b27189eecdd0f1273687fd83a302bd59 Jeg kjøpte der i fjor, og det var ingen problemer. Fantastisk effektivet det der middlet. Siter
Mayhassen Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Angående rei.com har jeg kun gode erfaringer, bestillt mye derfra, men det lønner seg ikke hvis du ikke bestiller endel. Vit også at dette ikke er den billigste butikken, men den er solid på service etc. Frakttida er på rundt ei uke, ofte tolla tar lengst tid i denne prosessen, ikke rei Grunnfrakta er rimelig dyr her, men stiger ikke så mye selv om du lasser på. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.