Odin Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Skal starte på NPL tur fra Lindesnes i starten av Januar. Har litt logestikkproblemer, grunnet 3 hunder div utstyr til 2 pers. Så tenker på å kjøre bil nedover. Problemet er hva jeg skal gjøre med bilen... Finnes det noen på Sørlandet som har parkering i 5-6 mnd? Jeg kommer ned med fly å henter den etter avsluttet tur. Avstand fra Lindesnes kan godt være 2-3 timer med buss. Siter
Dag G - Evje Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Kontakt meg på 47819685. Bor ca 2 timer fra Lindesnes. Dersom du kommer før 11 januar kan jeg bli med til Lindesnes, og kjøre bilen din hjem til meg. Kan vel alltids få ryddet en plass i uthuset. Siter
Odin Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Skrevet 1. januar 2009 Takk for det Dag G. Har fått ordnet parkering i Krisiansand. Hvordan er snøforholdene i området?, du bor på Evje? Siter
Dag G - Evje Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Kom nettopp inn fra skitur nå. Snøforholdene er gode over 400 meter. Noe hardt men nok snø. Ser ut som det kommer litt dryss nå i kveld. Hvordan det er på strekket Lindesnes - Åseral vet jeg ikke sikkert, men antar det er nok snø i høyden. Dere følger muligens veien det første stykket ? God tur i alle fall PS. 14 Dager fra Ljolsland til Haukeliseter var vel mye. Tipper med det skiføret som er nå går det på ei veke for dere. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.